Bizar: Vrouw wordt lastig gevallen door Just Eat-bezorger en zo reageert het bedrijf

De maatschappij door Redactie Ze.nl

Stel, je hebt hartstikke honger en je besluit wat eten te bestellen. Je eten wordt na een uur or so bezorgd, maar als je je eenmaal op de bank installeert om de boel te verorberen, zie je dat je tot je verbazing een appje hebt gekregen van de bezorger. En niet omdat hij zijn handschoenen is vergeten... Het overkwam de Britse Michelle Midwinter. Ze besloot daarop een berichtje te sturen naar de klantenservice van Just Eat, maar hun reactie is niet echt wat je zou denken...

Schatje

In het gesprek, dat duidelijk via Whatsapp wordt bezorgd, vraagt Michelle zich eerst af met wie ze van doen heeft: Who this? Daar reageert de bezorger eerlijk op, en hij vraagt hoe haar maaltje was én of ze een vriend heeft (want hij wil geen problemen veroorzaken). Als ze vervolgens niet reageert stuurt hij er nog: "Welterusten schatje, ik zie je volgende keer als ik je maaltijd kom bezorgen." 

Waardebon

Het valt bij Michelle logischerwijs niet echt in de smaak, maar als ze besluit om Just Eat hierover in te lichten, krijgt ze een antwoord die op z'n minst merkwaardig te noemen valt. Ze raden namelijk aan maar een review achter te laten bij het restaurant, en om enig leed te verzachten krijgt ze een kortingscode van vijf pond op haar volgende bestelling. Als Michelle vervolgens hier verbaasd op reageert, maken ze voor haar 'een uitzondering', ze kan een waardebon van tien pond krijgen. Lesje klantenservice nodig, Just Eat?

Lees ook: Dit zijn de verleidsters van Temptation Island 2018