Lifestyle / De maatschappij
De maatschappij

PostNL-bezorger laat op bizarre manier merken dat hij schijt heeft aan klant

Reageer 0

Online shoppen in fantastisch. Je hoeft geen stap buiten de deur te doen en pakketjes worden tegenwoordig razendsnel tot aan de deur bezorgd. Ten minste... dat is helaas niet altijd het geval. Loupie deelt via Facebook een nogal bizarre ervaring met de PostNL-bezorger en de reacties zijn niet mis.

Net als iedereen die wat online bestelt, heeft Loupie met smart gewacht op haar pakketje. Maar dan blijkt dat de pakketbezorger geeft tijd heeft om de lift te nemen naar haar voordeur. Haar pakketje en die van anderen dumpt hij prompt in de portiek. Loupie neemt het niet en loopt gauw naar het bestelbusje van de bezorger toe om hem hierop aan te spreken. De man wil er niks van weten en zegt dat de pakketten "te zwaar" zijn om te tillen en steekt tot slot zijn middelvinger op. Loupie pikt het niet en besluit verhaal te halen via de Facebook-pagina van PostNL.

postnl bezorgerpostnl bezorgerpostnl bezorger

postnl bezorgerpostnl bezorger

PostNL reageerde positief op Loupies bizarre ervaring met de bezorger. Loupie vraagt zich gelijk of de melding wat zal opleveren. Een aantal 'ervaringsdeskundigen' springen haar bij. 

postnl bezorger

En ja, hoor. Een paar dagen later staat de bezorger weer voor het gebouw zijn pakketjes uit te laden.

Wordt vervolgd...

Lees ook: H&M onder vuur om 'racistische' trui voor kinderen

Bron: De Beste Social Media

Reageer 0

Reacties

Ze.nl reacties (0)
Schrijf als eerste een reactie:

Om te kunnen reageren moet je eerst

Annuleren
Gebruik een @ om iemand te noemen