Geef jezelf een Virtual Makeover en WIN!

Make-up door Madelon

Onlangs berichtten we jullie al over de Virtual Makeover Widget die Estée Lauder gelanceerd heeft. Hadden jullie ook gezien dat je hiermee veel leuke make-up kunt winnen? Wanneer je jezelf een fabulous nieuwe look geeft met de widget, maak je kans op de make-up die je voor die look gebruikt hebt. Fijne actie, toch?

De Virtual Makeover Widget
Heb je dat ook weleens? Je bent razend benieuwd naar die ene blush of die nieuwe oogschaduw, maar je weet niet of de kleuren je zullen staan. Of je bent bang dat ze tegenvallen, maar ja, dan heb je er al wat euro?s aan uitgegeven. Wat doe je dan? Voor precies die situaties heeft Estée Lauder de Virtual Makeover Widget ontwikkeld.

De widget is een onderdeel van de site van Estée Lauder, waarmee je de make-up van het merk kan uitproberen. Met behulp van een close-upfoto van topmodel Hilary Rhoda én een paar muisklikken op de make-up die je wil, zie je hoe de kleurtjes op het gezicht staan. Bovendien kan je ook een eigen foto uploaden, waardoor je ook nog kan zien hoe de kleurtjes op je eigen gezicht staan! De foto moet wel scherp zijn en van voren gemaakt, en het is natuurlijk het makkelijkst als je haar uit je gezicht is. Als je dus benieuwd bent hoe bepaalde make-up jou staat, maak snel zo?n foto en upload ?m op de site. Binnen een paar muisklikken zie je hoe jij eruit ziet met make-up die je nog niet eens gekocht hebt!


De widget is bijna tegelijk uitgekomen met de twee Pure Color-collecties van Estée Lauder: een stijlvolle lijn met 35 verschillende lipstickkleurtjes (zie foto) én een collectie van acht fijne nagellakkleuren. Handig, want ook deze nieuwe collecties zijn al uit te proberen op de site! Naast dat je zelf kan mixen en matchen met de make-up van jouw keuze, kan je ook kijken hoe een look van een bepaalde advertentiecampagne op je eigen gezicht staat. Met de widget ben je dus wel een paar uurtjes zoet!


Win!
Wil je meedoen met de actie, zet dan je voor- én na-foto op de Estée Lauder Facebook-pagina. Alleen zo maak je kans op de make-up waarmee jij jezelf een nieuwe look hebt gegeven.

De deelnemers die een voor- én na-foto op de Facebook-pagina plaatsen, maken kans op één van de drie hoofdprijzen: de make-up die gebruikt is op de Makeover Widget, met een maximale waarde van ?150,- of 5 make-upproducten. Estée Lauder kiest de winnaars op basis van de mooiste foto?s en de origineelste boodschap bij hun voor- en na-foto?s. Als je jezelf bovendien aanmeldt voor de Estée Lauder-nieuwsbrief (zie onder), blijf je helemaal op de hoogte van de actie én je eventuele winst van de make-up!

Neem dus snel een kijkje bij de Virtual Makeover Widget en geef jezelf een virtuele nieuwe look!