Deze nieuwe challenge is wel héél bizar

Lifestyle door Elsemieke
Was het nét weer rustig geworden op onze favoriete apps, blijkt het nog veel gekker te kunnen in social medialand. Een emmer met ijskoud water over je hoofd is er niets bij. Het heeft namelijk te maken met de inhoud van je slipje… 

Als je denkt dat we alles inmiddels wel gehad hebben op het gebied van social media challenges, dan heb je het mis. We hebben namelijk een bizarre challenge voor je opgeduikeld waar je spontaan de rillingen van zou krijgen. Nee, je hoeft geen plons ijswater over je hoofd te kieperen en je hoeft al helemaal geen dertig dagen zonder je favoriete apps te overleven. Sterker nog, die telefoon heb je juist hard nodig…
 
Geen afscheiding
Geloof het of niet, het is nu hip om de inhoud van je onderbroek op de foto te zetten en deze te delen met de wereld. En dan het liefst zónder het dagelijkse witte goedje dat normaal gesproken in je slipje terecht komt. Bedenker van deze challenge is de vrouw die open en bloot op Facebook bespreekt dat ze geen afscheiding in haar slipje heeft. Ze postte een filmpje op haar feed waarin ze uitlegt dat dit komt omdat ze heel veel water drinkt.
 
Helemaal hip
Het bizarre filmpje waarin de vrouw praat over de vloeistoffen uit haar ladyparts, of beter gezegd het gebrek daaraan, ging compleet viral. En zie daar, een nieuwe challenge is geboren! Het is dus de bedoeling dat we nu allemaal spontaan de kruisjes van onze onderbroeken laten zien. Maak er een foto van, zet hem op je social media en je hoort er helemaal bij. Mits er natuurlijk geen witte vloed te zien is. Ieuw!
 
Hartstikke normaal
Waarom deze challenge nu helemaal hip and happening is begrijpen we niet helemaal, want het is absoluut normaal om vaginale afscheiding te hebben. Het is namelijk een teken dat je down there hartstikke gezond bent! Het verschilt ook per vrouw hoeveel vocht er in je onderbroekje terecht komt, no worries! Dat vinden er meer, want er is ook tegengeluid te vinden op deze bizarre trend. Groot gelijk!

Wat vind jij van deze nieuwe trend?