De WK-beleving: mannen versus vrouwen

Vrije tijd door Redactie Ze.nl
Terwijl je vriend al twee uur voor de wedstrijd van Nederland peentjes zweet, heb jij er alleen maar zin in: alle reden voor een feestje! Gedurende de wedstrijd zit hij schreeuwend voor de tv en jij zorgt voor de hapjes. Herkenbaar?
 
Mannen en vrouwen beleven het WK namelijk compleet anders, blijkt uit onderzoek van Jillz. (Je weet wel, dat merk van die lekkere, alcoholische appel cider met altijd mooie mannen in de reclame.) Uit het onderzoek blijkt zelfs dat 4 op de 10 vrouwen nog niet eens de helft van de wedstrijd meekrijgt, omdat ze met andere dingen bezig is – ja, die hapjes dus bijvoorbeeld.
 
Wil je zien hoe mannen en vrouwen het WK beleven? Bekijk hier de Jillz-video!
 
fout in embed: media provider niet ondersteund

Jillz Orange is een verfrissende sparkling appel cider met een volwassen smaak door het lichte bittertje van citrus fruit. Naast Jillz Orange (met toevoeging van sinaasappel- en citroensap) omvat het Jillz assortiment twee andere smaken: Jillz Regular en Jillz Red (met toevoeging van frambozen- en kersensap) en de alcoholvrije variant Jillz 0.0%. 
 
Volg Jillz via Facebook (Jillz) en de website.