7 Herkenbare problemen voor online shoppers

Vrije tijd door Annelot

Je kunt er nog steeds niet over uit: online shoppen is de beste uitvinding ooit. Lekker make-up loos in je joggingpak op de bank door de leukste webshops scrollen. Het is wel zo’n beetje je favoriete bezigheid. Maar er komen ook wel wat struggles bij kijken. Zoals het dagenlange wachten tot je bestelling eindelijk binnen is… Als je een online shopper bent, herken je deze problemen sowieso.

1. Als je het zinnetje: ‘gratis verzending’ leest, word je helemaal gelukkig…Totdat je verder leest en er: ‘bij bestellingen vanaf 75 euro’ staat. Zoveel geld wilde je helemaal niet uitgeven!

2. Dat onwijs leuke bloesje is er alleen nog maar in een maat die eigenlijk net te klein is, maar op deze momenten wint je fantasie het van je gezond verstand en bestel je toch. Om er, nadat de bestelling bij je is aangekomen, achter te komen dat hij natuurlijk veel te klein is.

3. Wachten op je bestellingen is een onmogelijke taak. Je hoopt dat ze snel drones gaan inzetten, zodat jouw pakketje hetzelfde uur nog bij je is.

4. Je bent er in de winkel al gevoelig voor, maar als er sale is dan ga je helemaal los. Het voelt alsof je gewoon geld aan het verdienen bent, zo goedkoop scoor jij die leuke items!

5. Pakketjes terugsturen kost bij sommige wegshops geld en daar kan jij zó niet tegen.

6. Het moment dat het je gelukt is om een populair item te scoren een paar minuten voordat het uitvekocht is. Genieten!

7. De woorden: sold out, zijn een regelrechte nachtmerrie voor je! En je blijft net zo lang terugkomen naar de website tot het item weer op voorraad is. Zo niet, dan struin je marktplaats af naar het item. Want: een kledingstuk dat nergens meer verkrijgbaar is, wil je natuurlijk nóg liever in je kast hebben hangen!

Bron, bron