Musthave: It-bag van l’altradonna.

Mode & trends door Redactie Ze.nl

Nina Slotboom, de eigenaresse van l'altradonna, raakte een poosje geleden op slag verliefd op het Franse tassenlabel Jérôme Dreyfuss. "Ik vind zijn ontwerpen fantastisch! De tassen zijn iedere collectie weer even mooi als praktisch, ze staan goed bij werkelijk iedere outfit!." Als één van de weinige winkels heeft l'altradonna de tassen van Jérôme Dreyfuss vast in haar collectie. Dit seizoen is model Billy, in een kerriekleur, het paradepaardje van l'altradonna.

Bijzonder zacht maar stoer leer, grote volumes, subtiel kleurgebruik, duurzame productie en aparte details kenmerken de tassen van Jérôme Dreyfuss. Ook humor speelt een belangrijke rol bij het Franse tassenlabel, zo dragen alle ontwerpen mannennamen en zit er in iedere tas een zaklampje zodat sleutels nooit meer lang zoek hoeven te zijn! Tas Billy van Jérôme Dreyfuss kost bij l'altradonna 525 euro.

No girl can be apart from her Franky,
all girls fall for Billy,
all go crazy over Paul!

Het Franse boutiquegevoel

l'altradonna voert een consequente, vrouwelijke collectie die zich kenmerkt door een grote diversiteit en stukken van bijzondere merken. Van feestelijke avondjurken, zachte cashmere tops en hippe casual jeans tot lingerie, schoenen, tassen, sieraden en lifestyleproducten als kaarsen, modeboeken en parfum. Het aanbod is breed zodat er voor iedere vrouw en iedere stijl iets moois te vinden is. l'altradonna begeeft zich in het midden-hoogsegment en verkoopt, naast de tassen van Jérôme Dreyfuss, merken als Humanoid, Patrizia Pepe, Blue Blood, Martin Margiela, Designers Remix Collection, Ilaria Nistri, Isabel Marant, See by Chloé, Baum und Pferdgarten, Paul & Joe sister, G-star en Akiabara.

WWW.LALTRADONNA.COM