Redactiedagboek (Mei)

Vrije tijd door Vrouwen redactie

Het leven van een redacteur gaat niet over rozen. Perspresentaties, goodies, cupcakes, evenementen... *zucht*. De redacteuren van Vrouwen.nl geven je graag een kijkje achter de schermen.

Om hardlopers klaar te stomen voor de nachtelijke hardloopwedstrijd We Own The Night op 19 mei, organiseerde Nike een aantal keer de Nike Training Club in de Vondelkerk in Amsterdam. Je kent NTC misschien als app voor op je smartphone, maar afgelopen maand kon je je ook 'live' afbeulen met de Nike Training Club. Claartje volgde een lesje en kon het zweet van haar voorhoofd vegen na een fikse workout van een klein uur. Pfoe!

Wie van jullie doen er net als Claartje mee aan de We Own The Night wedstrijd op 19 mei?


We doen er alles aan om ons haar te verzorgen. Maar waarom beginnen we er niet al mee zodra we haren krijgen? Revlon lanceerde de haarlijn Equave Kids: een 2-in-1 shampoo voor extra voeding en tegen klitten, en een leave conditioner ontwart en verzacht, beiden met een appeltjesgeur. Zo kids-proof dat haren wassen nooit meer een probleem is! Beiden kosten €15,- per stuk.

Liga is al 90 jaar koekenbakker. Daarom komen ze dit jaar met Liga FruitCrisp. Dit koekje lijkt net het kleine zusje van de FruitKick. Het is ongeveer half zo dik als de FruitKick, maar knapperiger van buiten en smeuïg van binnen. Wij vinden de bosvruchten variant het lekkerste, maar het is ook verkrijgbaar in appels-kaneelsmaak. Voor €1,69 heb je een doosje met 6 verpakkingen met 2 koekjes. Pas op: je houdt het waarschijnlijk niet bij 2 koekjes, dus stop niet de hele verpakking in je tas als je op de lijn let!


Van Eyewear mochten we een paar zonnebrillen passen en uitproberen. De favoriet van Claartje zie je op de foto: een Wayfarer van Hugo Boss met bruine glazen en 'Havaiana'-kleurig frame, waarin bruin en geel elkaar subtiel afwisselen. Het modelletje is unisex, maar laat je vriend/broer/buurman er niet mee vandoor gaan!


Deze plaatjes van laarzen kregen we van Supertrash. Perfect voor een zomer voor festivals, bovendien lijken je benen extra bruin door het lichte suede. De fringe details aan de zijkant geven meteen een nonchalant boho-gevoel.


In ons postvak vonden we ook de nieuwe 'culinaire ketchup' van Heinz. Op de redactie werden de drie smaken ‘Balsamicoazijn – basilicum – oregano’, ‘Geroosterde knoflook – tijm – honing’ en ‘Curry – peper – citroen’ bezorgd. Het is de bedoeling dat je deze sauzen op je bord giet, bij de maaltijd. Overigens vonden wij 'm ook prima voldoen als dipsaus bij de borrel. Een potje saus kost €1,89 bij de supermarkt.