Nieuw Nederlands stijlplatform

Media door Redactie Ze.nl
Denk je bij Mercedes-Benz alleen aan auto's? Fout! Het merk heeft nu namelijk ook een online Nederlands platform over stijl, genaamd mb!. De website biedt een podium voor internationaal nieuws over stijl en belicht Nederlands talent.

Stijl; de weg ernaartoe en de gedachte erachter. Dat is wat het gelanceerde Nederlandse stijlplatform mb! by Mercedes-Benz laat zien. Klinkt mysterieus! 
 
Creatief talent
mb! by Mercedes-Benz neemt de bezoeker mee achter de schermen van interessante evenementen en geeft inzichten in de laatste ontwikkelingen op het gebied van mode, design, cultuur, mobiliteit en reizen. De bezoeker wordt verrast met een ruime keuze aan artikelen, video?s en foto?s die nieuwe betekenis geven aan het begrip stijl. Aanstormend en gevestigd creatief talent uit binnen- en buitenland staat centraal.
 
 
The Art of Style
Belangrijk onderdeel van mb! by Mercedes-Benz is de videoreeks The Art of Style. De reeks bestaat uit korte documentaires over spraakmakende Nederlanders met bijzondere en creatieve beroepen. In deze portretten wordt onderzocht hoe hun perfectionisme zich vertaalt naar hun werk en persoonlijke leven. De eerste aflevering van The Art of Style portretteert fotografenduo Maurice Scheltens en Liesbeth Abbenes. Dit Nederlandse koppel werkt al jaren voor de belangrijkste internationale modehuizen, waaronder Yves Saint Laurent, Hermès en Balenciaga. 
 
Kunst en stijl
?Stijl is altijd al een belangrijk onderdeel geweest van het DNA van Mercedes-Benz. Dit uit zich al langer in bijvoorbeeld de samenwerking met de Dutch Fashion Foundation. Internationaal gezien hebben we met veel succes samengewerkt met de Fashion Weeks van New York, Berlijn en Parijs?, aldus Peter Zijlstra, Manager Marketing & Communication Mercedes-Benz.

Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op het platform en like de Facebook-pagina van Mercedes-Benz!

Wat vind jij van 'mb!'?