Dit zijn ze: de 10 allerslechtste slogans van 2017

De maatschappij door Michelle Bakker

Hilarisch, zo slecht: sommige bedrijven verzinnen slogans voor hun dienst of product waar je eigenlijk alleen maar keihard om kunt lachen. En waarvan je je toch stiekem afvraagt: hoe heeft deze de eindstreep kunnen halen? Vorig jaar ging 'Zit je haircut' er met de dubieuze eer vandoor. Aan jullie om te bepalen wie er dit jaar wint. De genomineerden zijn alvast geselecteerd. Houd je vast, want ze zijn weer niet om aan te horen. 

Op willekeurige volgorde:

1. Voor iedere gleuf een doos (Moniss Verpakkingsmaterialen)

2. We make it transpossible (Transportbedrijf H. Essers) 

3.  Alles om uw poes mee te verwennen. Ook als u een kater heeft (kattenspeciaalzaak 4 Cats)

4. Wij zeggen geen chardo-nee tegen de borrel (Café Lokaal De Ruyter)

5. Een doos is een doos is nooit zomaar een doos (Smurfit Kappa Van Dam Golfkarton)

6. Goed dakonderhoud is geen pre maar een feit (Maarssen Onderhoudsbedrijf)

7. Wees geen domme gans, steun de Dierenambulance! (Dierenambulance Amsterdam)

8. Van kop tot kont, worst in de mond (Worstenbroodjes van de Millse Molen De Korenbloem)

9. Haring is caring (Visboer Vis en meer op Camping Bakkum)

10. Wat knort mijn mage! 50 jaar Bram Ladage! (Patatproducent Bram Ladage)

Heb jij een 'favoriet'? Stemmen kan hier

Lees ook: De vaginaoksel: het nieuwe 'kwaaltje' - Ze's sekswoordenboek