Volg ons
Lichaam

Oefeningen voor probleemzones

Reageer0 0

Ie­de­re vrouw heeft zo haar pro­bleem­zo­ne(s). Hoe graag je het ook zou wil­len: plaat­se­lijk af­val­len zal niet luk­ken. Maar je kunt wel oe­fe­nin­gen doen om be­paal­de li­chaams­de­len te trai­nen en ze zo strak­ker te ma­ken! 

Veel vrouwen hebben last van zogenaamde 'probleemzones'. Vooral de buik, benen en billen worden als het grootste probleem ervaren. Voor elke zone zijn er bepaalde oefeningen waarbij je dat gedeelte kunt verstevigen. Als je deze oefeningen twee keer per dag doet, zul je zien dat het snel wordt verbeterd. En dankzij YouTube kun je dit gewoon lekker thuis in je woonkamer doen. Kijk mee!

Buik

Borst

Benen

Billen

Wat is jouw probleemzone?

Reageer0 0
Er zijn 4 reacties

Om te kunnen reageren moet je eerst

  • Bri'tje 01 november om 09:49 bewerkt delete

    Mn billen! Maar ik ben er hard mee aan de slag :).

  • vero232 01 november om 09:43 bewerkt delete

    het buikje is het probleem

  • JoanieJ 01 november om 09:43 bewerkt delete

    haha grappig :)

  • Tessaapp 01 november om 09:43 bewerkt delete

    Twee keer per dag? Dat is me wat te enthousiast. . Maar ik ga eens kijken wat ik er mee kan! Doe nu al elke ochtend buikspieren :)

Annuleren
Gebruik een @ om iemand te noemen